Endelig uthvilt

Categories Blogg
FOTO: Bergesen

 

Etter to uker her nede i varmen kjenner jeg meg virkelig uthvilt! Det er imidlertid ingen hemmelighet at det siste året har hatt sine utfordringer.

For ett år siden kom vi flyttende til Bergen, nærmere til Salhus der iallfall jeg så for meg et deilig liv i utkanten av Bergen med sjøen som nærmeste nabo. Det jeg nok ikke var helt forberedt på var at en vinter boende i en kjellerleilighet på Vestlandet skulle forverre helsa mi så drastisk. I oktober/november skjønte vi begge at vi var nødt til å se oss om etter et nytt sted, som i større grad var tilpasset min funksjonsevne. Det å flytte to ganger i løpet av et år var nok mer krevende enn jeg hadde forventet.

FOTO: Bergesen

 

Først etter å ha «landet» her i Spania, og opplevd at kroppen bli bedre i varmen har jeg kjent på hvor krevende disse to flyttingene egentlig har vært. Oppholdet her nede i varmen har derfor vært en sann glede for kropp og sjel. På torsdag vender jeg midlertid nesen hjemover og jeg gleder meg stort til å komme tilbake til et vakkert hjem tilpasset min helsesituasjon. Endelig kan jeg bruke tiden på å skape en god hverdag i vårt nye hjem. Hjemmet er nemlig min «ladestasjon». Jeg trenger nok over middels med tid og rom i mitt eget hjem for å ha det bra selv og sammen med andre. Får jeg ikke det blir jeg sliten, sur og hurpete og det er ikke hyggelig for noen! Jan Erik får derimot noen dager ekstra i varmen og jeg tror han og herremennene her nede kommer til å kose seg utmerket godt uten meg!

FOTO: Bergesen

 

Dette er min hverdagsblogg. Så når tar overhånd og tankene finner veien til tastaturet lar jeg hverdag være hverdag, og tar en tur innerst i sjelen for å speile det mange kaller et liv! Nedenfor finner du linker til mere stoff om bloggen og hva jeg skriver om.

MEDLEMSGRUPPE

BLOGGSIDE

INSTAGRAM

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *