Høststorm

Categories Blogg
FOTO: Ingleson

 

Når jeg ser ut av vinduet er de ikke vanskelig å skjønne at vi er kommet til oktober og en av de gråeste høstmånedene. I dag regner og blåser det slik at det går hvitt på fjorden. Her i heimen er vi velsignet med fantastisk utsikt til havet! Selv om jeg trives aller best når det er opphold, er det litt deilig å sitte inne å høre regne piske på ruten. Da kan man liksom med god samvittighet koke seg en kopp te, finne frem litt godterier og en serien på TV for så å krype under et ullteppet med strikketøyet i fanger og bare la været herje i fred.

FOTO: Ingleson

 

Vi er ganske bortskjemt hva TV titting angår for vi streamer via Apple TV og kan se litt på TV når vi vil. Ulempen er at det er vanskelig å slutte å se før alle episodene er ferdig så enkelte dager blir fort til kvelder og netter. Så når gubben og jeg skal kose oss blir det ofte nordisk krim! Akkurat nå koser vi oss med siste sesong av «Gåsmamman». Det blir jo litt mere stemningsfullt når vinden suser langs hushjørnet og bølgene slår inn mot stenen.

Og nå, nå når klokken er blitt 01.45 tusler jeg inn i sengen for å falle til ro og før jeg glir inn i søvnen hører jeg lydene fra høstværet der ute i det fjerne.

FOTO: Ingleson

 

Dette er min hverdagsblogg. Så når tar overhånd og tankene finner veien til tastaturet lar jeg hverdag være hverdag, og tar en tur innerst i sjelen for å speile det mange kaller et liv! Nedenfor finner du linker til mere stoff om bloggen og hva jeg skriver om.

MEDLEMSGRUPPE

BLOGGSIDE

INSTAGRAM

4 kommentarer

4 thoughts on “Høststorm

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *