En solskinnsdag i mai

Categories Blogg

Reklame | IPO

FOTO: Ingleson

 

I snart tolv år har jeg titt og ofte vendt nesen vestover til den unge damen som har valgt å bosette seg i Bergen. Det er alltid koselig å treffe henne, men relativt krevende å reise. Jeg er nok av de som liker meg med et fredfullt liv på ett sted. I tillegg liker jeg aller best å være sammen med han jeg har valgt å dele livet mitt med.

FOTO: Ingleson

 

Han har imidlertid fritt kunnet velge om han har villet reise over sammen med meg, og hjemmekjær som han er har han som oftest valgt å være i hjemmets lune rede. Det har derfor blitt mange netter alene for oss begge opp igjennom tiden! Nå har vi imidlertid tatt konsekvensen av frøkenen bor vestpå og flyttet etter, dog et lite stykke nord for Bergen. Nærme nok til å sove hjemme, men langt nok unna til at besøk må planlegges. Litt avstand er best for alle parter!

 

IRO

 

I dag setter vi oss for første gang sammen i bilen for å reise østover å besøke familie og venner og for en velsignelse! Å pakke tingene sammen og planlegge turen uten å tenke på hvor lenge en skal være fra hverandre et for meg helt fantastisk. Det er ikke det at jeg ikke klarer meg selv, det er bare så mye koseligere når vi er sammen. Så var det en ting vi nok ikke hadde tenkt på…. Det å reise fra heimen begge to fordrer litt mere rydding og forberedelser. Blomster er satt i vasken for vann, kjøleskapet tømt for det som kan bli dårlig, søppel er båret ut og huset ser rimelig ryddig ut når vi kommer tilbake. Jeg hater nemlig å komme hjem til rot!

FOTO: Ingleson

 

Så her sitter jeg i bilen, sammen med gubben og gleder meg til en fantastisk tur over fjellet en solskinnsdag i mai! Jeg tenker på at vi er heldig som har hverandre med mulighet å nyte både hverdager og ferier sammen.

 

DETTE ER MIN BLOGG DER JEG I LEDIGE STUNDER DELER MINE TANKER OM LIVET, DØDEN OG KJÆRLIGHETEN!

Du er velkommen til å følge min FB gruppe; 

https://www.facebook.com/groups/334892231659146 

Bloglovin;

https://www.bloglovin.com/blogs/midtveis-i-livet-21129857

Instagram;

https://www.instagram.com

YouTube kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCloR8jypvqGULW5aNO-rwaw

FOTO: Ingleson
2 kommentarer

2 thoughts on “En solskinnsdag i mai

  1. Jeg har også en hjemmekjær mann. Men liker å farte selv. SÅ det blir noen netter hver for oss innimellom. Det er greit for meg. Vi respekterer hva den andre liker, og er sammen det meste av tiden hjemme her uansett 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *