En hviledag rett å slett!

Categories Blogg

Reklame | Lyko NO

FOTO: Ingleson

 

I dag har jeg sittet på takterrassen å tatt livet med ro Det er i grunnen utrolig deilig. Jeg er ikke av de som liker å sole meg, men med dagens svalende vind har jeg krøpet frem fra skyggen. Jeg har fått takterrassen helt for meg selv fordi de andre i reisefølget holder seg i ro i hovedetasjen. De er blitt forkjølet eller fått et snev “mannesyke”. I rettferdighetens navn har nok broderen en plagsom fått bronkitt, men det hostes altså i kor!

 

 

FOTO: Canva

 

Så langt har jeg holdt meg frisk og tenker det er lurt å tilbringe tiden litt for meg selv. I tillegg er jeg relativt avhengig av litt alene tid, så en hviledag i freden og roen er ikke å forakte. En kan vel si at jeg tidvis er en “eremitt” som koser meg i mitt eget selskap!

Jeg har tatt frem strikketøyet, lastet ned en lydbok og smurt meg inn med solkrem, dog litt for sent 😂  Jeg rakk nemlig å bli solbrent både i nakken og på nesen!

 

Ecooking

 

Litt svinn må en regne med for å bli brun. Så skal det sies at jeg ikke har solet meg mye i sommer, så det burde ikke komme som noe overraskelse at huden er lite “herdet”. Min “sarte” engelske hud har nemlig en lei tendens til å bli “griserosa”! Det er hverken vakkert eller direkte behagelig. Det å kunne legge seg bakover i en solstol og forsvinne inn i Amalie Skram sitt forfatterskap er definitivt det deLillos kaller en “smak av honning”!

 

DETTE ER MIN BLOGG DER JEG I LEDIGE STUNDER DELER MINE TANKER OM LIVET, DØDEN OG KJÆRLIGHETEN!

Du er velkommen til å  følge min FB gruppe;

https://www.facebook.com/groups/334892231659146

Du finner meg på Instagram;

https://www.instagram.com

YouTube kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCloR8jypvqGULW5aNO-rwaw

 

UTSIKT MOT GIBRATAR
FOTO: Ingleson

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En hviledag rett å slett!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *