På farten igjen!

Categories Blogg
FOTO: Ingleson

 

Det er tre dager siden jeg landet på Gardermoen og for to dager siden befant jeg allerede meg på et fly til Malaga. Det ble litt hektisk med “ompakking” på mandag da flyet fra Paris var forsinket men jeg ble heldigvis hentet tilslutt og tilbrakte natten i Nittedal.

FOTO: Ingleson

 

Nå har vi endelig vendt nesen sørover til Middelhavet med sol og varme, og det er virkelig etterlengtet! Et litt vel fuktig Vestlandsvær har definitivt satt sine spor, så nå gleder vi oss virkelig til «sensommerferie» sånn helt på tampen. Det er varslet om 26 grader og blå himmel på solkysten, så nå venter det et «latmannsliv» som er etterlengtet for både kropp og sjel!

FOTO: Ingleson

 

Å sånn helt ærlig vet jeg ikke helt hvordan gå vinteren i møte uten denne muligheten. På tross av fantastiske medisiner og godt pågangsmot blir helsa mere preget av vestlandsværet enn jeg hadde håpet. Det var vi selvfølgelig forberedt på da vi flyttet, men det blir mere liksom mere påtrengende når det blir til virkelighet.

FOTO: Ingleson

 

Nå er koffertene pakket ut, sommerklærne funnet frem og en deilig lunch er fortært med utsikt til Middelhavet! Første svømmetur i bassenget er vel overstått så nå er det bare å nyte dagen. Vi er kommet i feriemodus og storkose oss sammen med Frank-Eigil og Øyvind som raust byr på husrom og hyggelige opplevelser!

FOTO: Ingleson

 

Dette er min hverdagsblogg. Så når tar overhånd og tankene finner veien til tastaturet lar jeg hverdag være hverdag, og tar en tur innerst i sjelen for å speile det mange kaller et liv! Nedenfor finner du linker til mere stoff om bloggen og hva jeg skriver om.

MEDLEMSGRUPPE

BLOGGSIDE

INSTAGRAM

7 kommentarer

7 thoughts on “På farten igjen!

  1. Flotte bilder! Når man er ved Middelhavet og sola skinner, er det ikke annet å gjøre enn å nyte og kose seg 😊🌞🤗

  2. Det hørs godt ut – å komme til varmere strøk 🙂 Vestlandsværet er inntrengende og påtrengende på så mange måter 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *