“Ta vare på flokken din”

Categories Blogg
FOTO: Canva

 

Jeg leser torsdag 6. januar i kalenderen og vi er godt og vel inne i ett nytt år. Dagene har løpt litt fra meg og skrivingen her på bloggen har blitt sporadisk. Sånn må det selvfølgelig bli i ny og ne, men jeg savner det å blogge så jeg er nok blitt en av mange som deler tanker og ideer på nettet.

FOTO: Ingleson

 

Akkurat nå sitter jeg ved kjøkkenbordet hos “den yngre” her i Bergen og gleder meg over at livet hennes faller inn i gode rammer med eget hjem, jobb og et trygt nettverk. Det er liksom litt sånn at når ens nærmeste har det bra er det lettere å senke skuldrene og ha fokus på egne prosjekter.

FOTO: Ingleson

 

Livet er en spennende reise som byr på både gleder og utfordringer. Vi trenger derfor gode medvandrere som kan gå sammen med oss i livet. Heldigvis har jeg et lite knippe i mitt liv. Det min lille familie, mine søsken og et lite knippe nære venner. Hva morgendagen bringer vet ingen. Det å ha med seg trygge medvandrere som aldri svikter er en nødvendighet og et enormt privilegium!

«Ta vare på flokken din!» sa professor i sosialmedisin Per Fugelli. Jeg tror det er viktigere enn noe annet for det bærer gjennom et helt liv.

FOTO: Ukjent

 

 

DETTE ER MIN BLOGG DER JEG I LEDIGE STUNDER DELER MINE TANKER OM LIVET, DØDEN OG KJÆRLIGHETEN!

Du er velkommen til å følge min FB gruppe; 

https://www.facebook.com/groups/334892231659146 

Bloglovin;

https://www.bloglovin.com/blogs/midtveis-i-livet-21129857

Instagram;

https://www.instagram.com

YouTube kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCloR8jypvqGULW5aNO-rwaw

FOTO: Ingleson

 

7 kommentarer

7 thoughts on ““Ta vare på flokken din”

  1. God morgen 🙂
    Det er viktig å ta vare på flokken sin ja <3 Når dine/mine har det godt, har også vi det godt, som regel 🙂
    lag deg en fin ny dag 🙂

  2. Ja det er virkelig viktig å gjøre og heisann, hyggelig å se deg her igjen. Ja, når de nærmeste har det godt så kan man virkelig slappe av, det er helt sant ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *