Paris i høstferien

Categories Blogg
FOTO: Ingleson

 

Den yngre og jeg har pakket kofferten for en liten tur til Paris i høstferien! Vi er begge over middels glad i å reise, og nå er det lenge siden vi damene har vært på tur.

Hun er definitiv mest glad i storbyferie med sightseeing og shopping, men på denne turen blir god mat og deilig drikke hovedfokus. Vi er så privilegert at vi har sett mye av Paris før. Husker jeg rett er dette den femte turen vi tar til Frankrikes nydelige hovedstad!

FOTO: Canva

 

Det er ingen hemmelighet at det siste året at vært hektisk med salg av bolig, flytting og tilpasning til et nytt liv. For den yngre er endringene blitt noe mer akutte nå når Byråden i Bergen varslet sin avgang. I jobben som politisk rådgiver forsvinner nemlig arbeidsoppgavene sånn helt over natten. Da er det godt med en tur og et avbrekk for å omstille seg å se hvilke retning livet tar videre. Tidlig i morges satt vi oss i bilen for å reise østover og videre med fly til Paris. Vi gleder oss i alle fall begge to og skal nyte dagene til fulle!

FOTO: Ingleson

 

Dette er min hverdagsblogg. Så når tar overhånd og tankene finner veien til tastaturet lar jeg hverdag være hverdag, og tar en tur innerst i sjelen for å speile det mange kaller et liv! Nedenfor finner du linker til mere stoff om bloggen og hva jeg skriver om.

MEDLEMSGRUPPE

BLOGGSIDE

INSTAGRAM

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Paris i høstferien

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *