Vestlandsregn

Categories Blogg

Reklame | Røhnisch

FOTO: Canva

 

Det er ingen hemmelighet at vestlandet har tatt oss imot med sol og deilig vær så langt. En real “sjarmoffensiv” til glede for oss som er vant til å leve på “Costa del Larkollen”. Å ja, vi har virkelig satt pris på det!

Så er vår innstilling til “vestlandsværet” at det er som det er. Været får vi ikke gjort noe med det, så det er bare å venne seg til det. De fleste kjenner jo den litt slitte frasen; Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær!

FOTO: Canva

 

Å ja jeg har begynt å ruste opp garderoben for et mere vindfullt og vått klima. Idag fant jeg imidlertid ut at jeg har bommet på fottøy. Jeg trenger også noe som faktisk er vanntett på føttene, så det må jeg få skaffet meg litt faderlig fort

Nå ser det imidlertid ut til å lysne opp i helgen før regnet tar helt overhånd neste uke. Det er selvfølgelig bra med tanke på skogbrannfare og tørre vannmagasin, men det å komme seg ut å få gått turer i pøsende regn, byr nok foreløpig på motstand.

 

Rohnisch

 

En kan imidlertid ikke bli sittende stille inne fordi regnet titter innom langt oftere enn det en er vant til, så det er bare å finne kreative løsninger! Vi har jo mulighet til daglig “trappetrim” med en litt lang trapp ned til leiligheten her i vannkanten.

Så har jeg faktisk tenkt ut en ganske god løsning på denne utfordringen;  AdO Arena ved Store Lungegårdsvannet i Bergen!

FOTO: Canva

 

DETTE ER MIN BLOGG DER JEG I LEDIGE STUNDER DELER MINE TANKER OM LIVET, DØDEN OG KJÆRLIGHETEN!

Du er velkommen til å følge min FB gruppe; 

https://www.facebook.com/groups/334892231659146 

Bloglovin;

https://www.bloglovin.com/blogs/midtveis-i-livet-21129857

Instagram;

https://www.instagram.com

YouTube kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCloR8jypvqGULW5aNO-rwaw

FOTO: Ingleson
2 kommentarer

2 thoughts on “Vestlandsregn

  1. Jeg er glad det fins vær! Men det er lett å si for meg som sitter her på det indre østlandet og kunne kose meg i flereogtjue varmegrader og sol i går. Kvelden bød på ei skikkelig regnskur og da måtte jeg ut og puste! Det lukter helt magisk etter ei skur! Lag deg en god lørdag🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *