I dag drømmer jeg om sommervarme!

Categories Blogg
FOTO: Ingleson

 

Vi er kommet et godt stykke ut i februar og deg går mot lysere tider her i Norge. Det er imidlertid fortsatt vintervær og jeg stunder mot sol å varme. Derfor er det deilig å tenke på at vi på denne tiden om en uke sitter på flyet til Spania. Denne gange blir det et kort opphold for her hjemme venter nye eventyr. Desto deiligere å lade batteriene!

FOTO: Ingleson

 

Reisemålet er som vanlig La Cala de Mijas på Costa del Sol. Der venter deilige dager med hvile, god mat og turer langs Middelhavet. Det er ikke noe hemmelighet at jeg elsker havet enten det er her i Norge eller ellers i verden. Havet minner meg på at det er en stor verden der ute og at mitt liv kun er en bitte liten del av helheten. I tillegg gir havet meg fred å ro enten det er stille eller det stormer. Havet kan jeg ikke kontrollere så det er bare å lene seg tilbake og tømme hodet og la tankene flyte.

FOTO: Ingleson

 

Her i heimen er det stor rydding på gang noe som burde vært gjort for år siden. Nå ryddes sorteres, kastes og gis bort så heimen blir romsligere og hyggeligere. Et gammelt kinesisk ordtak sier at man skal eie maks syv ting. Hvis man eier mer enn dette er det tingene som eier deg, og ikke du som eier tingene. En ting er i allefall sikkert; er det stappfullt i skuffer og skap og  boder og garasje tar rotet overhånd. Det settes det en stopper for nå! Sakte men sikker blir kaos til orden og system!

FOTO: Canva

 

Det er på tide å skride til verket. Det er fortsatt mye å ta tak i og dagene flyr. Det blir spennende å se resultatet når vi søndag kveld er ferdig. I mellomtiden drømmer jeg om sommervarme og teller ned dager til ferie, deilig mat og lange gåturer!

FOTO: Ingleson

 

DETTE ER MIN BLOGG DER JEG I LEDIGE STUNDER DELER MINE TANKER OM LIVET, DØDEN OG KJÆRLIGHETEN!

Du er velkommen til å følge min FB gruppe; 

https://www.facebook.com/groups/334892231659146 

Bloglovin;

https://www.bloglovin.com/blogs/midtveis-i-livet-21129857

Instagram;

https://www.instagram.com

YouTube kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCloR8jypvqGULW5aNO-rwaw

FOTO: Ingleson
7 kommentarer

7 thoughts on “I dag drømmer jeg om sommervarme!

  1. Vel, da er det ihvertfall en ting som er sikkert og det er at tingene eier meg🤭

    Herlighet så deilig å komme seg ned til varmen, det skulle jeg virkelig ønske var meg, for jeg lengter skikkelig etter sommer og varme.

    Klem ❤

    1. Tingene eier visst meg også, men denne gangen har vi gått hardt til verks og det er deilig med litt mere plass og luft rundt seg 🥰 Ellers håper jeg du har en fin fredagskveld! Håper formen sakte men sikkert blir bedre 😉

  2. Sommvervamen 🙂
    Ja, bare det ikke blir FOR varmt…. for da trives ikke jeg så godt 🙂 Men ja, mildere vinder og mere sol er god medisin 🙂

    1. Det er jeg helt enig med deg i 🌞 Jeg synes temperaturen er best mellom 15 og 23 grader. Da passer det godt å reise til Spania november og februar i Spania 🧐

  3. Ja, vi samler jo masse ting og tang gjennom alle de årene at til slitt det blir for mye av de gode. Jeg drømmer også om sol og varme:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *