Ukeslutt – Back in business!

Categories Blogg
FOTO: Ingleson

 

Ja for det er faktisk det jeg føler at jeg er. Etter en lang periode med store endringer både i forhold til bopel, helsesituasjon og hverdagsliv ser det rett og slett ut som jeg endelig skal få tid til å drive med en av mine mange hobbyer;  Bloggingen!

Nå er ikke mitt mål å bli “Rosablogger” med en stor følgerskare, eller å tjene meg rik på reklameinntekter. Jeg liker imidlertid å skrive og være endel av det sosiale felleskapet blogging faktisk er.  Jeg er ingen skribent eller fotograf, så min blogg faller nok inn i rekken av de mange hverdagsbloggene som florerer på ulike plattformer. Jeg er imidlertid svært fornøyd med å få publisere på en av Norges største bloggportaler – Blogg.no

Som hverdagsblogger er det viktig for meg å skrive når jeg har lyst, ikke fordi jeg føler jeg må. Det har jeg hatt som mål tidligere, men nå blir det et hovedmål. Derfor kommer jeg i hovedsak til å ha ett fast innlegg i uken. Som det kanskje kommer frem i overskriften blir det et “stjerneskudd” fra uka som har gått så får vi se hvordan det utvikler seg.

Dette er min hverdagsblogg. Så når skrivelysten tar overhånd og tankene finner veien til tastaturet lar jeg hverdag være hverdag, og tar en tur innerst i sjelen for å speile det mange kaller et liv! Nedenfor finner du linker til mere stoff om bloggen og hva jeg skriver om.

FACEBOOK

INSTAGRAM

FOTO: Ingleson

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ukeslutt – Back in business!

  1. Ja det er flott å være på blogg.no og drive med en slik flott hbby 🙂 Skrive ned tanker, dele de og lese andre sine innlegg, opplevelser, reiser, gleder og… – og ikke minst alle flotte bilder!
    Lag deg en fin mandag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *